Wednesday, August 15, 2012

:: Iftar @ Restoran Rebung Chef Ismail ::

Assalamualikum..

Isnin ari tu buka puasa kat Restoran Rebung Chef Ismail kat Bangsar. Berbuka puasa dengan kengkawan sekolah rendah Encik Suami.

Sekolah rendah??? Wow.. kagum kejap... aku nih kengkawan sekolah menengah pun dah tak jumpa dah... ahaha.. kengkawan U pun sekerat dua jer..

Salah seorang kawan Encik Suami tu baik dengan Chef Ismail... sempat la jugak kitorang nih berposing-posing dengan Chef Ismail...

Ramah orang nyer.. and very down to earth..bak kat omputeh... i like!!

Sempat jugak merasa kueh tat nenas fresh dari dapur Chef Ismail... panas-panas lagi masuk dalam tekak.. sedap! sambil-sambil dia bagi nasihat tentang kehidupan... best kan? hmm.. suke sangat kat dia...

Semalam aku upload la gambar kitorang ngan Chef Ismail... encik suami pun tag la kengkawan dia... pagi nih.. terkejut aku.. Chef Ismail comment aku nyer gambo... aiseh... cam mimpi plak... ehehe.. Tengkiu Chef.. I leb yu... :)

Ni la dia muka-muka excited jumpe Chef Ismail... especially yang pakai baju itam polkadot tuh... ehe

No comments: