Tuesday, March 05, 2013

Pindah Rumah

Pindah Rumah!

Dengar pun dah penat... belum lagi pindah...

Assalamualikum... :)

Tak sangka akan pindah rumah dalam masa terdekat nih.. rancang nak pindah bila dah beli rumah.. tapi perancangan Allah tuh kita tak pernah tau... rumah sewa yang aku dok sekarang nih dah bertukar hak milik.. dah tuan rumah baru dengan kerek nyer nak naikkan sewa rumah.. adeh.. rasa tak berbaloi plak...

Aku dan hubby dalam dilema.. nak p indah ker nak stay jer?? Lama gak dilema..sampai la datang satu khabar 'indah'.. dan hubby pun 100% kat pindah... ok...jom kita pindah.... :)

Hujung bulan ni kena pindah... barang banyak lagi tak kemas... yang dah kemas hanyalah Tupperware dan buku2 kesayangan aku...ahahaha...

Sedih jugak nak meninggalkan Bandar Sri Damansara... Hopefully rumah sewa baru nih ok... huhu

2 comments:

Nad MamaZN said...

Pindah mana?

~emmie marja~ said...

Nad.. inysaAllah pindah Denai Alam.. jauh.. huhu