Monday, April 16, 2012

:: takut ::

Bismillahirrahmanirrahim... Ya Allah.. tiba-tiba perasaan takut tu datang pagi nih.. hati berdebar sangat-sangat... ni tengah duduk tunggu cik G-Na di servis.. ceritanya, sabtu lepas aku pergi klinik yang di recommend oleh sepupu aku.. dia temankan.. katanya, doktor tu ok, boleh scan.. so, pegi la aku.. buat scan.. dan resultnya tak begitu baik.. doktor tu refer aku ke doktor pakar.. aku pilih doktor hospital tawakal.. arini ingat nak buat appointment... tapi, tetiba aku rasa takut sangat.. takut nak jumpa doktor!! sampai kesudah nombor telepon tak tertekan-tekan gak.. sebab nebes.. badan pun rasa gigil-gigil... Ya Allah.. jadikan lah aku kuat sekali lagi.. kuatkan tekad aku seperi Kau kuatkan tekad aku untuk pegi klinik n scan sabtu lepas! amin...

No comments: