Tuesday, November 27, 2012

:: Lawatan pertama ke Setia City Mall ::

Assalam..

Ahahaha... macam lawatan pegi mana jek... :P

 
 -Ihsan Google-

 -Ihsan Google-
  
Sabtu lepas.. ajak hubby pegi Setia City Mall... Macam best.. dengar-dengar orang cakap macam best.. tu yang cam bersemangat jer nak pegi.. punya la jauh la hai... dari Sri Damansara nak ke Setia Alam tu bercinta jugak la nak sampai...

Hajat hati nak tengok - tengok jer... hubby pun baik hati layan kan jer bini dia nih... jalan-jalan katanyer...

Dalam tengok-tengok jer tuh... hubby plak yang shopping... belek punya belek kasut kat Clarks, terus membeli.. owh.. hubby ku memang kuat shopping.. *geleng-geleng kepala..pening..pening*

Aku pon amik le kesempatan shopping bedsheet ngan quilt Akemi.. ada sale plak kan... hmm.. membeli la.. kalo bukan aku yang shopping bedsheet ni sape lagi la gamakanya ye tak?

Sejam jer pon jenjalan kat Setia City Mall tuh..tak puas cuci mata.. 9.45pm dah gerak balik dah.. jauh tuh nak menapak ke Sri Damansara...

Entah bila lagi la nak buat lawatan kedua... huhu

3 comments:

Nad @ MamaZN said...

waa..bestnye!
kene gi lawatan kdua pasni
tp kene g siang la..
kalu mlm cam rush jek,huhu ;)

~emmie marja~ said...

harap2 ada lawatan kedua... ehehe..
tu la kena g siang.. bleh lama sket.. ehehe

Wanita Mutalib suka Share Instagram's Pictures said...

iyolah kan mamaZN, cam best aje ni. tapi kat ner ni yer?

eh salam singgah hik hik.