Friday, May 16, 2014

:: Ahmad Fahri Adha ::

Assalamualaikum...

Tajuk.. Ahmad Fahri Adha... haaa.. siapakah gerangan?

Sape lagi kalo bukan si kecik kenit gebu tangan macam maskot tayar michellin.... hahaha...

Dah 7 bulan dah anak mommy.. macam cepat je masa berlalu. Dah setaun dah aku bersara jadi QS.. 7 bulan dok berkepit dengan Fahri.. sampai tahap Fahri menangis macam jatuh kerusi kalo tiba-tiba terperasan mommy takde dekat dengan dia.. tido pun nak berteman.. kadang-kadang geram jugak dengan Fahri ni... tapi teringat pesan mak aku..

'anak ni salah satu cara Tuhan nak uji kesabaran kita'

Ok.titik. tarik nafas panjang-panjang dan teruskan bersabar walaupun kadang-kadang aku gentel jugak peha gebu dia.. oppsss.. ahahaha...

Fahri ni special sangat.. dia lahir hari ulang tahun perkahwinan aku yang ke-3.. 9 oktober 2013... hadiah anniversary paling best skali...

Fahri lahir dengan berat 3.59kg.. panjang tak ingat dalam 56 cm gitu..

7 bulan, berat Fahri 9kg dengan panjang/tinggi 73.5cm ... galah panjang sungguh anak aku ni... dah keturunan.. nak buat cam maner kan...

Ok la.. sekian episod pertama tentang Ahmad Fahri Adha...

No comments: