Monday, May 19, 2014

Anak susuan

Assalamualaikum

Al-kisahnya.....

Walaupun baru beranak sekali.. tapi aku dah ada 2 orang anak... sorang anak kandung si Fahri ayat2 cinta ni dan seorang anak susuan... sepupu Fahri jugak.. anak sepupu aku.. Zara Alisha.. Zara beza dengan Fahri 5 bulan.. esok, 20 Mac.. genap la Zara setaun...

Caner boleh jadi anak susuan?

Si Fahri punya citer la ni.. mak nyer dok pam la susu dengan harapan Fahri nak la menyusu botol.. alih-alih.. botol jer bersusun.. tapi si Fahri nyer tak nak menyusu pakai botol... adoiiiiii.... budak bertuah anak aku nih... jadinyer... Zara la yang tolong habiskan stok susu yang nak kata banyak tu tak la banyak sampai penuh petiais.. tapi boleh la...

Sekarang ni, aku x berapa nak pam sangat dan kalo pam pun sebab kadang-kadang memang kena pam.. leaking.. so, ada la bekalan untuk Zara..

Gitu la alkisahnya....

Oklah... tu je... belanja satu gambar fahri.. ahahahha.. peace...



2 comments:

Nad MamaZN said...

fahri ayat ayat cinta yg berketak! haha
dia tau mummy dok umah, tu yg dia takmo botol! pandai ye ;)

~emmie marja~ said...

Ahaha... ngader tau budak kecik nih.. saje buli mummy dia...