Wednesday, May 30, 2012

:: Sunan Musafir ::

Alhamdulillah...

Bertemu jugak dengan Sunan Musafir .. akhirnya...

Tak sengaja tersinggah kedai buku... mula-mula nak pegi ofis hubby jer ambik broadband. Kebetulan hubby ada kat ofis, terus pergi makan kat The Curves... hubby plak baik hati temankan aku yang MC nih jalan-jalan dengan syarat malam nanti kena tolong hubby buat claim... ahahaha... Yess Bossssss!!

Ini lah dia yang di cari-cari... hardcover okey! tak penah aku beli novel hardcover nih kecuali beli  novel masa Big Bad Wolf... ehehe...


Ternampak pulak novel Kak Su... Nyanyian Tanjung Sepi... dah lama cari... jumpa plak semalam... satu-satunya novel Kak Su yang ada di rak buku MPH.... hmmm...

Ramlee Awang Mushid & Noor Suraya... dua penulis paling aku suka... :)

~~ ulang baca Tanah Andriyana sambil layan  MC hari pertama ~~~

No comments: