Saturday, July 14, 2012

Bila artis kurang adab..

As salam...

Berhujung minggu di Sarawak Tanahairku... ada majlis aqiqah baby Safiyyah yang gendut... ehehe

Al-kisah artis yang kurang beradab...

Untuk hari ni, adik aku si Naim kena dapat tugas daripada abang ipar aku gi ambik satu kumpulan yang salah seorangnya ialah artis terkenal.. dari airport ke hotel..

Soalan pertama yang di tanya sang artis kepada Naim ialah ... 'kat mana nak beli Vodka?'

Terkedu sekejap Naim... yang bertanya tu seorang melayu ISLAM.. dan yang ditanya juga seorang melayu ISLAM...

Sang artis plak boleh cakap camni bil adik aku cakap dia tak tau...

"Takkan tak tau.. bukan semua orang sini minum ker?

Kurang ajar giler statement!!! Aku plak yang rasa nak kasi penerajang kat sang artis tu... ikut sedap mulut dia jer cakap semua org kar sini minum air kencing setan tu.. ingat kitorang ni jahil sangat ker?? Bodoh!!

Walau tau sekalipun kat mana nak beli, takkan nak bawak dia pegi beli kot... membawa pun dah berdosa!!

Oklah ..malas nak citer panjang.. citer dari airport ke hotel sangat annoying.. all is about those haram thing...

Astaghfirullah...

La ilahaillaanta subhanakainni  kuntuminazzalimin...


1 comment:

ShimaSalleh said...

Terkedu!
Astagfirullah hallazim