Friday, January 11, 2013

:: Alang Rebus Tak Empuk ::

Assalam..

Hey ya people!

Alang rebus Tak Empuk! pelik sangat bunyinyer tuh...

'Alang Rebus Tak Empuk' ni tajuk novel.. dan 'Alang Rebus Tak Empuk' ni watak dalam novel 'Surat Ungu untuk Nuha' karya Noor Suraya.

sumber : google

Seriously.. novel 'Alang Rebus Tak Empuk' ni sangat 10 tahun terkebelakang.. bukan novel yang outdated.. tapi aku ni yang dah terlebih umur nak baca novel-novel budak zaman universiti nih..

Yang herannya.. sambil baca tuh boleh pulak tersenyum-senyum sorang-sorang.. penyakitan ke aper nama nya tuh?  Novel nih aku tak baca habis lagi... aku baca depan beberapa bab dan aku baca belakang beberapa bab.. Itu pun dah cam sentap-sentap. Tu yang malas nak baca semua tuh.. kang sakit jantung sebab banyak sangat sentap.. DEJAVU giler bila baca novel nih.. ahahaha.. tak boleh belah..

Yang paling tak boleh belah.. sampai termimpi-mimpi.. !! Termimpi-mimpi zaman universiti.. Giler tak boleh blah!!!

No comments: