Thursday, January 03, 2013

:: Selamat Tahun baru ::

Assalamualaikum...

Selamat Tahun Baru 2012

Pasti ramai yang dah terilham dengan azam-azam tahun baru..

Aku? Entah la... tak pernah terfikirkan azam setiap kali datang tahun baru.. aku pun tak pernah ingat aku pernah ada azam ke tak...

Pernah mencuba untuk memiliki azam tahun baru..siap tulis dalam buku.. tapi kesudahannya.. hanya tinggal coretan tanpa makna di atas sekeping kertas di dalam sebuah buku yang aku tak pernah bukak lagi selepas tu.. dah lupa dah aku pernah menulis beberapa azam tahun baru.. huh.. aku tak sure samada aku pernah menaip azam kat blog nih atau pun tak... jap lagi nak try tengok..

Azam aku simple jer.. masa form 3.. berazam nak dapat straight A PMR.. sipi2 jer... pastuh tahun berikutnya berazam nak masuk skolah SBP..alhamdulillah.. dapat masuk.. tak berharap.. sebab satu A sangkut kat celah2 buku.. masa form 5 berazam nak dapat pangkat 1 SPM.. alhamdulillah.. tercapai azam.. pastu, berazam nak masuk U pulak... masuk dah U... dah abis blajar.. dah keja.. berazam nak menamatkan zaman bujang... azam yang nih memang payah sikit nak tercapai... jodoh datang lambat... tak pe.. better late than never.. ahahaha

Nih dah kawin satu jer la azam aku... NAK DAPAT BABY... selagi tak tercapai azam aku tuh..selagi tu lah aku tak tukar azam lain.. tiap-tiap hari aku berazam.. tak payah tunggu tahun baru datang... setiap tibanya hari baru aku berazam... ehehe

No comments: