Monday, February 16, 2015

Kisah Fahri : Tengok Bola

Hola!

Sabtu lepas, entah angin dari mana daddy Fahri nak tengok bola kat stadium.. kena pulak JDT vs PRDM kat Stadium Shah Alam..

Mula-mula dia cam ajak-ajak ayam si Fahri, rupanya ajak betul-betul.. eh? haruslah mummy pergi jugak kan? Haaa... dalam sejarah aku pegi tengok bola kat stadium... sebab dady Fahri beria ajak.. maka, kami pun layan kan je la... ehehehe

Budak 1st time tengok bola.... 


Bila Fahri tengok bola!

Hah.. kejar Fahri sama penat dengan pemain kat padang kejar bola... ahahahaha



Sekian.

2 comments:

uncle gedek said...

tengo kat stadium baru ada feel kan?

~emmie marja~ said...

heee... betul..betul..betul....