Monday, July 11, 2011

:: Kerana tergoda aku derhaka..::


Durian.. durian... kerana mu durian....

Sekian lama tengok durian berbaris kat tepi jalan tapi tak kesampaian nak beli...telan air liur jer la tengok durian nan melambai - lambai kat tepi jalan tuh... huhu... nak beli takut asben marah... dia tak kasi CE makan durian... sadis owkey!

Durian adalah pujaan hatiku..walaupun pening ngan bau durian especially kalo durian jual kat supermarket... sangat annoying bau durian tuh... tapi kes makan durian CE memang tak tolak ke tepi... sebab tuh la daku menderhaka sekejap.. ampun yer encik suami ku..lerp u! ehe..


Weekend lepas balik Muar... durian sudah menunggu di depan pintu..aiseh.. tergoda.. my MIL asyik offer jer makan durian... dari malam sampai ke siang... malam ke pagi daku sabar lagi... dah lepas lunch.. MIL ajak makan, daku terus ON! fuh!! walaupun duriannya comel-comel tapi isi dier sangat lah best..durian dari kebun... makan punya makan tak sedar dah berapa banyak... eehehe... natijahnyer... kepeningan... haa... tu la.. menderhaka lagi... dapat se das amaran dari encik asben.. ehehe...

Ahad sebelum balik, my MIL tapaukan durian lagi... CE pon on jer.. rezeki jangan di tolak.. nanti menyesal tak sudah... sambil tolong letak dalam bekas, sambil masuk mulut.. kena la rasa..sedap ke tak...ahahaha.... tapi tak banyak la..takut pening lagi... kang sepanjang jalan balik KL daku kena ceramah ngan encik asben... :P

Akhirnya... hajat nak makan bubur durian (yang rasa cam mak daku buat) tercapai gak akhirnya... petang semalam CE buat bubur durian... walaupun takder daun pandan... belasah jer la demi tekak ku ini...ehehe...

Hmmm... kenapa la banyak benda yang CE suka, sekarang nih dah menjadi pantang??? keciwa..


No comments: