Monday, December 17, 2012

:: Lawatan Pertama ke Empire Subang ::

Happy Monday!!

Assalamualaikum...

Cerita lawatan pertama lagi.. kali ni ke Empire Shopping Gallery, Subang pulak.. ahahaha...

Mimpi apa agaknya Encik Hubby ajak pergi Empire Subang semalam (Ahad).. nak makan katanya.. layankan jer la...

Dah sampai Empire Subang, pegi makan kat restoran Belanga... ooo.. rupanya Encik Hubby nak makan Laksam...

Memandangkan ni lawatan pertama, aku pon amik kesempatan untuk survey.. ahaha.. survey la sangat... window shopping jer.. jamu-jamu mata...

Dan seperti biasa.. Encik Hubby pulak yang shopping.. jumpa kedai nama 'Dude & Duchess'.. Nampak exclusive..design pun cantik dan 'rare' tapi harga berpatutan.. nak-nak pulak nampak ada sale 70%... lagi la laju laki aku tuh... ehehe... ok..lepas nih boleh shopping lagi kat Empire Subang... *wink* ...

Aku ada berkenan satu kedai tuh.. sebab ada jual satu baju peplum lace.. tapi di sebabkan 'orang kedai' yang tak berapa nak mesra alam + muka cari gaduh... cancel aku nak beli... terbantut mood shopping aku... adoi la... datang bulan kot... hmm.. mungkin aku kena datang hari lain.. time 'orang kedai' tu tak datang bulan... ehehe... alasan lagi untuk datang Empire Subang... *wink*

Ok la.. tak larat nak citer banyak...

Sekian... :)


2 comments:

Nad @ MamaZN said...

Best ke empire subang ni?
Katne ek? Yang kat sblh federal tu ke?
Eh ye ke?

~emmie marja~ said...

Boleh la... kecik jer.. dari luar nampak cam besar.. eheehe.. tapi tenang jer la.. orang tak berapa nak ramai..

kat ner ek? ahah.. kite pon x sure.. ye la kot.. dkt ngan glenmarie..