Thursday, March 05, 2015

Bila adik aku perangai macam Juki

Hola...

Adik aku ni ha.. si Naim...
Dah sama macam perangai si Juki..
Juki mana?
Juki anak Bang Long...
Bang Long mana pulak?
Ala.. Aziz Iskandar...
Aziz Iskandar mana ni?
Anak Mak Jah la..
Tak kan tak tau...
Mak Jah citer Keluarga Iskandar...
ehehehe...

Haa.. Naim ni la..
Perangai dah macam si Juki...
Dompet bersepah - sepah...
Hari tu tertinggal dalam kereta adik ipar aku..
Adik ipar aku n wife dia iaitu adik aku Adeng dah otw balik Seremban
Nasib la belum jauh..
Sempat la nak kejar...

Ni bukan kali pertama
Dah banyak kali dah.. tertinggal dompet..
Pernah sekali tertinggal dalam kereta aku..
Dia nak daftar UiTM masa tu..
Tak kuasa aku nak patah balik..
Pepandai ko la...  ahahaha

Nak kena belajar dengan Mak Jah ni macam mana nak bagi pengajaran kat Naim ni...
Hishhh...

No comments: