Thursday, March 12, 2015

Tired Thursday

Hola!

Mentally and physically tired!

Simptom2 tak larat tu dah ada..

2 bulan cuba menjadi gagah, dan nak terus jadi gagah sampai bila-bila..

Nak jadi macam 'supermom' seperti yang laki aku selalu label kan pada perempuan2 yang dia rasa hebat kat luar sana.. (dalam hati kecik ati jugak tapi buat bodo saje..uhuk uhuk.. )

Bila badan dah mula rasa gigil-gigil... kepala rasa berat.. hidung mula 'berlari'...

Dapat whatsapp pasal kerja pukul 3 pagi sangat tidak cool...

Aku perlukan MC....

tapi bukan hari ini...

K bai...

No comments: