Wednesday, October 12, 2011

:: Kalo selalu tengok ambar baby boleh sangkut tak? ::

Erk.. tetiba terpikir...

Orang tua-tua banyak petua.. bagi orang yang lambat dapat baby macam aku (boleh la di kira lambat walaupun ada lagi yang lebih lambat) huhu.. kalo nak 'lekat' kena rajin mengendeng orang prengnant.. for example kat ofis ada member preggy, rajin2 la ikut dia.. ikut dia gi makan, gi solat, gi memana jer la..except balik rumah & pegi toilet la..logik sikit yer...:P InsyaAllah.. menjadik... tapi opis aku takder orang preggy..sumer dah beranak..tak sempat nak mengendeng...

Pastuh lagi satu, usap-usap perut org preggy then letak kat perut sendiri.. ehehe.. aku dah try..tapi dah terlambat la..sebab Shud dah nak bersalin lagi seminggu dua..jumpa pun jarang..

Lagi petua orang tua.. tungku orang lepas bersalin letak bawah katil.. hmm.. Aku dah chop tungku Shud..ehehe..

Ni petua orang tua la.. sekadar mencuba.. kalau menjadi tu sebab kuasa Allah.. bukan sebab tungku or apa-apa saja...;)

hmmm... setiap ari bila online FB mesti ada tengok gambar babies..anak2 kawan2.. comelnyer... selalu gak terpikir..kalo ari-ari aku tengok gambar babies nih agak-agak boleh melekat tak badi pregnant? ehehe...

ok! Repekkan selepas balik honeymoon... dan kekecewaan selepas kejatuhan dinding-dinding uterus semasa honeymoon...huhu...

No comments: