Tuesday, December 06, 2011

:: Setengah tahun 2011 ::

Update lagi...

Dalam tengah bizi buat taking-off, terpikir plak pasal cuti taun depan... 2012 akan menjadi taun yang agak bizi dengan event...

January...
wedding cousin aku kat Terengganu.. cik G-Na akan sedia berkhidmat lagi untuk perjalanan ke Terengganu... (berjodoh tol dengan Terengganu..:P)

February...
wedding classmate masa diploma... Mr Farouk...nih hubby punya program.. wedding kat Kedah/Penang... so, hubby dah set ngan bebudak lain nak gi wedding kat belah pompuan..tak mo pegi Terengganu (wedding belah laki)..tak tau la sejauh mana keseriusan diaorang nih..planning jer tak abis@ kat FB tuh...ehehe

March...
InsyaAllah... ada program ziarah bersama family in-law...

April....
Wedding adik aku plak... majlis kat Kuching... cuti panjang la aku...:)

May...
Majlis kawin adik aku kat Negeri Sembilan plak... ramai plak tuh rombongan cik kiah mai sini... mesti roboh kota melaka... ahaha.. tiba-tiba plak sampai kota melaka...:P

June.... until December...
Blum ada apa-apa perancangan lagi... tapi cuti aku comfirm dah abis...

Lupa... August... RAYA!!!! Tahun depan raya kat Kuching!! Yabedabedu...

Sekian..

No comments: